donderdag 6 februari 2014

Lancôme Hypnôse Doll Eyes

Er zijn zoveel mascara´s op de markt dat we niet meer weten welke we moeten kiezen. Vaak komen merken met mooie praatjes, verpakkingen en innovatieve borsteltjes om ons ervan te overtuigen dat dit het product is wat we moeten kopen. Ik was in december opzoek naar een mascara die mijn ogen sprekender liet lijken. Bij de ICI Paris XL was er toen 40% korting op alle mascara´s. Ik pakte mijn kans en kocht de Lancòme Hypnòse Doll Eyes.



De mascara wordt omhuld door een waterval van rozenblaadjes en op de dop staat in mooie sierlijke letters de naam van de mascara. Lancôme heeft zich weer overtroffen! De mascara is prachtig versierd en oogt erg vrouwelijk en chic. Prachtig!

Je weet nooit wat een borsteltje gaat doen met je wimpers. Volgens Lancôme moet de mascara voor een grotere oogopslag zorgen. De Doll Eyes zou de wimpers moeten verlengen, liften en meer volume moeten geven. Op het eerste oog is het een normaal borsteltje, die steeds breder uitloopt. Handig voor de buitenste wimpers. Ik ben benieuwd!



Het borsteltje brengt gemakkelijk en soepel aan. Er komt veel pigment vanaf waardoor je mooie zwarte wimpers krijgt. De mascara klontert gelukkig niet. Het separeert de wimpers mooi, geeft ze meer volume en verlengt ze ook nog eens mooi. Het poppeneffect vind ik uitblijven maar dat maakt voor mij niets uit. Het is een fijne mascara die een mooi natuurlijk effect aan mijn wimpers geeft en dat vind ik het belangrijkst.


Er zitten wel wat nadelen aan de mascara. Eén nadeel aan de mascara is de geur. Geur? Ja in de mascara zit een hypoallergeen parfum. Gelukkig overheerst de geur niet en is het na enkele minuten als sneeuw voor de zon verdwenen. Ik heb hier persoonlijk geen moeite mee, maar dat kan voor een ander natuurlijk weer anders zijn. Een ander nadeel is de prijs. Je betaalt wel de hoofdprijs voor deze mascara namelijk 32,00 euro, wat ik best veel vind voor een mascara. Dus let goed op eventuele aanbiedingen bij de Douglas of de ICI Paris XL.



Zou ik dit product opnieuw kopen? Ja, maar alleen als hij ergens in de aanbieding is, anders vind ik 32.00 euro voor een nieuwe mascara erg veel. 

Zouden jullie deze mascara kopen?

1 opmerking:

  1. deze heb ik vroeger ook een keer gehad vond hem heel fijn :) maar zou hem niet opnieuw kopen vanwege de prijs

    BeantwoordenVerwijderen