zaterdag 22 februari 2014

Spam je blog!


























Vandaag een artikel van iets wat ik altijd al heb willen doen. Ik vind het namelijke erg leuk om te weten wie er op mijn blog komen kijken en wat voor blog jullie hebben. Ik heb op mijn computer een lijstje met blogs die ik regelmatig bezoek. Het is namelijk altijd leuk om weer nieuwe inspiratie op te doen en om artikelen te lezen van andere bloggers. Normaal is het ‘not done’ om je eigen blog te spammen. Maar vandaag houden we ons daar eens lekker even niet aan! Spam je blog!

Wanneer je, je blog gaat spammen zou je er dan de volgende dingen bij willen zetten?
Geef kort aan waar je blog overgaat en waarom jou blog een bezoekje waard is.
Laat je volledige webadres achter in de comments.       

Laat het spammen beginnen! 

5 opmerkingen:

  1. Waarom mijn blog een bezoekje waar is? Ik denk dat mijn blog wel een toffe blog is, waarin ik heel veel tijd en energie steek. www.lekzie.nl gaat vaak over beauty, maar inner beauty sla ik niet over! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn blog gaat vooral over mode en creativiteit. Ik plaats outfits en tekeningen/projectjes waar ik mee bezig ben. Alles in een 'rebels maar romantisch' sfeertje! Mijn blog is te vinden op www.RebelsmaarRomantisch.nl, leuk als je een keer een bezoekje brengt. :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aaaww lief dat we mogen spammen! Op mijn blog http://www.beautiliciousworld.nl komt elke dag een beauty, fashion, food of lifestyle gerelateerd artikel online, waarvan de meeste artikelen binnen de categorie beauty vallen. Op het moment loopt er ook nog een winactie op mijn blog waarbij je een nagellaksetje van H&M kunt winnen, dus neem snel eens een kijkje! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben Marloes en je kan mijn blog vinden op http://www.bypop.nl . Ik schrijf dagelijks voornamelijk over sport en beauty! Kom je een keertje loeren? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. He wat leuk!ik ben claudia en mijn blog is http://vintagirie.com. Je vindt er alles over haar, fashion, diy en persoonlijke dingen!

    BeantwoordenVerwijderen