zaterdag 15 februari 2014

Bodieboost Update 2





Ik liet al eerder weten dat ik opnieuw begonnen ben met het bodieboost dieet van Charlotte Willems. Iedere week zal ik een update online zetten waarin ik jullie vertel hoe het dieet bevalt of het te doen is, wat ik eet en natuurlijk hoeveel ik ben afgevallen! Ben je nieuwsgierig geworden? Lees dan snel verder!

Hoe ging deze week?
Slecht! Ik had weer last van mijn maandelijkse periode en dan heb ik alleen maar zin in vet voedsel. Chocolade, patat, chips en pizza namen helaas de overhand. Daarnaast lag mijn hele etensritme eruit. Het ontbijt sloeg ik vaak over waardoor ik dus steeds honger kreeg aan het einde van de middag. Dus niet meer doen Lisette! Het dieet is op zich niet moeilijk te volgen maar soms ben ik gewoon te eigenwijs om me aan het dieet te houden. Waarom? Geen idee, dus hopelijk vind ik de kracht op me komende week er wel aan te houden.

Het enige voordeel van de afgelopen week was het uitblijven van echte vreetbuien. Dat heb ik gelukkig wel kunnen voorkomen. Er gingen geen hele repen chocolade of hele zakken chips doorheen. Nou dat is dan toch weer een opluchting! 


Wat waren mijn jokers en hoe zit het met de wijntjes?
En hier geldt alweer dat ik geen speciale jokers heb gegeten omdat ik zoveel had gesnoept deze week. Helaas, maar ik ga echt aan mezelf beloven dat ik komende week me er aan ga houden! Aan het aantal wijntjes heb ik me overigens wel gehouden. Ik heb er namelijk gisterenavond eentje genuttigd (om precies te zijn een rood wijntje)  om te toosten op de nieuwe auto van mijn vriendje. 

Hoeveel ben ik afgevallen?
Nadat ik vorige week wel 0,8 kilo was afgevallen, ging ik er al vanuit dat het deze week wel een stuk minder zou zijn. Ook gezien het verloop van de week, had het me niet eens verbaasd als ik was aangekomen. Maar wonderlijk ben ik toch afgevallen. Ik ben weer 0,7 kilo lichter. Ongelofelijk! Ik kon het gewoon echt niet geloven toen ik op de weegschaal keek. Ik ben ter controle nog maar een keertje extra op de weegschaal gaan staan, maar ik was echt 0.7 kilo afgevallen. Moet je nagaan hoeveelik kan afvallen als ik me er echt 100% aan zou houden. 

Wat ga ik eten komende week?
Ochtend
Tussendoor
Middag
Tussendoor
Avond
Tussendoor
Kwark + Fruit
Fruit
2 Crackers met Brie
Gezouten Pinda’s
Wisselend
Komkommer

2 opmerkingen:

  1. wat fijn dat je toch bent afgevallen, ondanks dat je veel hebt gesnoept! groetjes Bertine - www.aboutfashion.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn dat je ondanks het snoepen toch bent afgevallen! Ik ben wel heel dankbaar dat ik niet hoef af te vallen, lijkt me echt moeilijk, vooral in het weekend! Heel veel succes deze week! :)

    BeantwoordenVerwijderen